Re: Drukarka atramentowa

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 15:44:47 MET

Nowy111 pisze:
> Witam,
> zastanawiam się nad kupnem drukarki atramentowej do 400zł.Najciekawsza
> propozycja wydaje mi się HP OfficeJet Pro 6000. Czy ktoś z Was ma może taką i
> może coś o niej powiedzieć? Lub zaproponować inną w podobnym przedziale cenowym?
> pozdrawiam
> Nowy111

Witam,

Osobiście polecam sprzęt Brothera, ale odpowiedz sobie na poniższe pytania:

Po pierwsze - co będziesz drukować?

Tylko tekst cz-b? Teksty cz-b + kolorowe wstawki? Całe strony w kolorze
(wykresy itp)?

Zakup drukarki zacznij od analizy kosztów mat. eksploatacyjnych,
szczególnie uwzględniając ceny tuszy kolorowych i czarnych, z rozbiciem
na oryginalne i zamienniki.
Np. do Brotherów zamienniki są taniutkie
http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=9108&sg=0&order=p&string=brother+zamiennik
i nie ma problemów z resetowaniem chipów utrudniających ich stosowania
(bodaj właśnie HP).

Po drugie - jak dużo będziesz drukował?

Może warto zainwestować w system stałego zasilania (tzw. CISS)?
http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=4578&description=1&from_showcat=1&order=p&string=ciss+brother

Po trzecie - jak często będziesz drukował?

Brothery, jak długo podłączone do prądu, samoczynnie czyszczą dysze
drukujące, nie zużywając przy tym zbyt wiele tuszu (jak np. Epson).

Po czwarte - jak będzie podłączona drukarka?

Bezpośrednio przez USB? Może warto kupić model z kartą sieciową,
podłączany do routera dzięki czemu możesz w sieci lokalnej np. z
notebooka przez Wi-Fi używać? Ja mam Brothera 5460CN i właśnie przez
sieć lokalną używam, działa idealnie.

Pzdr,
Kuba