Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 22:43:31 MET

> Chcesz szybki podsystem dyskowy, a nie robi Ci różnicy jaki tam RAID
> będzie?
> Najszybszy będzie 0 ale też najbardziej awaryjny, 5 będzie zdecydowanie
> najwolniejszy, z resztą bez dobrego kontrolera nie podchodź do 5, 10
> wydaje się
> najlepszym kompromisem - masz zarówno wydajność jak i odporność na awarie.

Generalnie to komputer w domu, wiec glownie odczty w R5 mam odczyt z 3
dyskow i ok 1500 GB pojemnosci a to nie malo R10 daje mi szybszy zapis ale
wolniejszy odczyt tylko 2 dyski czytaja i ok 1TB pojemnosci. Oba przypadki
daja odpornosc R0 najszybszy ale podatny na awarie a przy 4 dyskach to juz 4
x bardziej niz przy pojedynczym dysku.

Potrzebuje teraz wiedziec jakie dyski beda szybkie poziom Raid moze bedzie
sie zmienial podczas pracy moze wyjdzie ktory bedzie optymalny

Buniek