Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 10:58:56 MET

Asia napisał(a):

> Nie za bardzo wiem co to znaczy przenieść cały dysk? Ja chcę przenieść całą
> zawartość dysku C (systemowy)Seagate na dysk C(systemowy) Caviara tak aby
> po odpięciu Seagata startował Caviar i wszystko było OK na dawnym miejscu
> jak dawniej.

Skoro masz dysk Western Digital to nie musisz "kopać się z koniem" bo
rozwiązanie jest banalne ;) Otóż ze strony producenta dysku ściągasz
oprogramowanie Acronis True Image WD Edition Software, ktore instalujesz
na starym dysku i za pomocą którego możesz przenieść zawartość starego
dysku na nowy w dwa sposoby "Drive Cloning" (nowy dysk bedzie kopia
starego a dane pozostana na starym) lub "Drive Migration" (po
sklonowaniu stary dysk zostanie wyczyszczony z calej zawartosci).

Wszystko masz tu:
http://support.wdc.com/product/downloaddetail.asp?swid=119&wdc_lang=en

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...