Dnia Tue, 16 Feb 2010 15:31:21 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
> On Tue, 16 Feb 2010 13:50:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
><joshua@ceti.pl> wrote:
>>Ale to ubezpieczenie to chyba tylko przy sprzęcie kupowanym na stronie della
>>niestety... Co nie zmienia faktu że nie warto rozważać innych marek notebooków ;)
> A jakieś sensowne argumenty za tym że akurat Dell i nic innego? Bo
> akurat HP ma i NBD (można wykupić na okres do 5 lat) i ubezpiecznie od
> uszkodzenia. Podobnie jak np. Lenovo i wielu innych producentów.
Wystarczą mi doświadczenia z serwisami HP i Lenovo - szczęśliwie nie moje
tylko znajomych :) HP - miesiąc bez komputera, Lenovo - podobnie...
Gwarancję DELLa testowałem dwukrotnie - raz zasilacz, raz dysk. W obu
przypadkach wystarczyła kilkuminutowa rozmowa i kurier z nową częścią był
następnego dnia.
Pozdrawiam,
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.Received on Wed Feb 17 21:05:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Feb 2010 - 21:51:03 MET