Re: jaki laptop kupić?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 20:57:53 MET

Dnia Tue, 16 Feb 2010 15:31:21 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
> A jakieś sensowne argumenty za tym że akurat Dell i nic innego? Bo
> akurat HP ma i NBD (można wykupić na okres do 5 lat) i ubezpiecznie od
> uszkodzenia. Podobnie jak np. Lenovo i wielu innych producentów.

Wystarczą mi doświadczenia z serwisami HP i Lenovo - szczęśliwie nie moje
tylko znajomych :) HP - miesiąc bez komputera, Lenovo - podobnie...
Gwarancję DELLa testowałem dwukrotnie - raz zasilacz, raz dysk. W obu
przypadkach wystarczyła kilkuminutowa rozmowa i kurier z nową częścią był
następnego dnia.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944