Re: szukanie uszkodzenia

Autor: PapoSmerf <Smerf_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 19:11:59 MET

Órzytkownik "MC" napisał:
> Sprawdzenie pamięci w testerze. Ale nie masz takiego ani pojęcia o jego
> istnieniu, więc darujmy sobie ten sposób.

memtest to programowe sprawdzenie pamięci, tester to sprawdzanie sprzętowe,
nie używałem, ale domyślam się że jedyną jego przewagą nad programami jest
szybkość, prawda?:O)
bo co niby tester sprzętowy mógłbvy więcej wykryć niż progreamowy?:O)

> Jesteś takim głupkiem czy tylko udajesz?

ja mam wrażenie że to ty udajesz głupiego, bo gdyby ktoś zielony posłuchał
twoich rad to bawiąc się w podmienianie zamiast jednego zepsutego kompa
miałby dwa zepsute:O(

> Dlaczego nowy zasilacz miałby się spalić w komputerze, który z drobnymi
> przerwami jest na chodzie?

z takiego samego powodu z kturego poprzedni nowy zasilacz (jeśli się
uszkodził:O)
naprawdę muszę ci tłumaczyć w jaki sposób można uszkodzić zasilacz?

> Nudzi mnie ta dyskusja. Nie bedzie odpowiedzi. .

nie oczekuję:O)