Re: szukanie uszkodzenia

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 17:46:13 MET

Użytkownik "PapoSmerf" <Smerf@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hlh2di$mab$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> napisałeś że żadko wykrywa, czyli że to kiepska diagnostyka, prawda?:O)

Prawda.

> ja osobiście nie znamlepszej metody wykrywania uszkodzeń pamięci niż
> programy diagnostyczne typu MemTest, więc słucham ciebie, co według ciebie
> jest skuteczniejsze od memtestu?:O)

Sprawdzenie pamięci w testerze. Ale nie masz takiego ani pojęcia o jego
istnieniu, więc darujmy sobie ten sposób.

> nieprawda, zasialcza też to dotyczy!:O)
> chociaż z twojego statystycznego punktu widzenia pewnie z mniejszym
> prawdopodobieństwem, ale uwierz mi że zasilacz też się pali od
> obciążenia!:O)

Jesteś takim głupkiem czy tylko udajesz? Dlaczego nowy zasilacz miałby się
spalić w komputerze, który z drobnymi przerwami jest na chodzie?

Nudzi mnie ta dyskusja. Nie bedzie odpowiedzi. .