Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop) - SAM ZROB

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 18:58:45 MET

> Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
> Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
> bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
> Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic ,
> poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat
> to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

jezeli nie stracisz (lub juz straciles) gwarancje to _sam_ wymien;

mam cholernie zle doswiadczenia z serwisami laptopow,
zwlaszcza z autoryzowanymi, zwlaszcza samsunga,
ale musialem dac, bo laps byl na gwarancji:

laps (nowy) mial uszkodzona karte graficzna i chodzilo o jej wymiane;

najpierw policzyli se 150zl (czy wiecej) za zainstalowanie visty,
bo mialem "zainstalowane niezalecane do tego laptopa win xp i win 7"
(oczywiscie sterowniki do xp / 7 byly jawnie na stronie samsunga);

paczka przyszla do mnie po miesiacu telefonicznych przepychanek
i mowienia tym DEBILOM z serwisu SAMSUNGA
jak sprawdzic czy karta graficzna jest sprawna (czy nie)...

okazalo sie, ze w koncu _nie policzyli_ tej kasy za instalacje visty
(debile pewnie szukali jelenia)
i wg zalaczonego info wymienili cala plyte glowna - ciekawe czy to bylo
oplacalne w ogole?...

poza tym laptop byl od dolu ujebany od jakiegos bialego czegos
a klawiatura byla zle wlozona - cudem udalo mi sie ja wepchac do srodka
i wygladzic wszystkie niewypuklosci;

ogolnie nie polecam - poziom niekompetencji tych panow osiaga dno niepojete
dla przecietnego czytelnika tej grupy.