Re: szukanie uszkodzenia

Autor: PapoSmerf <Smerf_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 15:28:06 MET

Órzytkownik "MC" napisał:

> Jedno i drugie poprzez wymianę.

ok, widzę że trochę jesteś niepoważny, po pierwsze stawiasz jakieś dziwne
tezy (memtest nie wykrywa uszkodzeń pamięci) a po drugie nie dajesz sposobu
prawidłowej diagnozy, po trzecie co do sprawdzania przez wymianę to jest to
NAJGORSZY z możliwych sposobów, ponieważ ryzykujessz uszkodzeniem tej dobrej
części podmienionej!:O)

> To nie jest moja statystyka tylko ogólnokomputerowa.

może takie statystyki chodzą w serwisach, nie wiem, mi w życiu się zasialcz
nie spalił i nie znam nikogo komu by się spalił:O)

> Jak masz kupować nowego kompa to zacznij od zasilacza. Jest duża szansa,
> ze wystarczy.

jak się kupuje nowego kompa to całego kupujesz nowego, bo zazwyczaj nowe
komponenty już nie pasują do starych!:O)