Re: szukanie uszkodzenia

Autor: PapoSmerf <Smerf_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 15:35:41 MET

Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

> Ale to tylko wtedy, jak mierzyłeś że są prawidłowe we wszystkich 100 000
> spośród 10-mikrosekundowych okresów każdej sekundy :>
> Oglądałeś oscyloskopem? Czasem można się zdziwić.

nie mierzyłem, bo nie posiadam profesjonalnych i bardzo kosztownych narzędzi
pomiarowych, jednak ja w tym przypadku uszkodzenie zasilacza widzę jako
najmniej prawdopodobne, bo gdyby problemem był zasilacz to komp by się
zamrażał prawie zawsze (była by to kewstia sekund) a nie czasami i to
jeszcze w ściśle określonych sytuacjach:O)

> Zasilacz IMVHO zdecydowanie metodą "na podmianę", niemożliwe żeby nikomu
> nie dało się na chwilę ;) zabrać.

pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy że metoda "na podmianę" jest najgorszą
z możliwych, bo jest obarczona wielkim ryzykiem uszkodzenia podmienianych
części, a ja tego ryzyk na siebie nie wezmę:O)

poza tym nawet jak bym chciał to to niemożliwe ja mam 10cioletni komp i
działa, a znajomy ma superwypasiony, superdrogi ponadroczny, więc
technologia jest inna i nic by nie pasowało:O)