Re: szukanie uszkodzenia

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 15:51:32 MET

Użytkownik "PapoSmerf" <Smerf@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hlguac$db6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> ok, widzę że trochę jesteś niepoważny,

Ale to ty masz kłopoty z komputerem nie ja.

> po pierwsze stawiasz jakieś dziwne tezy (memtest nie wykrywa uszkodzeń
> pamięci)

Dziwne stają się dopiero jak przekręcisz ich treść. Nie napisałem, że nie
wykrywa.

> a po drugie nie dajesz sposobu prawidłowej diagnozy,

Ty go też nie dajesz. Więc się tak nie mądrz.

> po trzecie co do sprawdzania przez wymianę to jest to NAJGORSZY z
> możliwych sposobów, ponieważ ryzykujessz uszkodzeniem tej dobrej części
> podmienionej!:O)

Kula w płot. To rzekome niebezpieczeństwo akurat nie dotyczy zasilacza.

> może takie statystyki chodzą w serwisach, nie wiem, mi w życiu się
> zasialcz nie spalił i nie znam nikogo komu by się spalił:O)

Ja też nic nie piszę o spaleniu.

> jak się kupuje nowego kompa to całego kupujesz nowego, bo zazwyczaj nowe
> komponenty już nie pasują do starych!:O)

Zrobisz jak będziesz chciał. Wcale mi nie zależy na przekonaniu twojej osoby
do tego, co piszę.