Re: Komputer - photoshop

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 13:38:21 MET

On 02/16/10 13:08, tg wrote:
> nie wiem jak 64GB wersja wybrana przez autora watku ale ten sam model w
> wersji 40GB to badziewie
> http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=392&Itemid=60&limit=1&limitstart=5
>

> co z tego ze odczyt miejscami dobija do 180MB\s skoro zapis jest na
> zenujacym poziomie 40MB\s
>
> ten dysk jako systemowy ma niewiele sensu, a zastapienie go np
> samsungiem F3 500GB dalo by prawdopodobnie znacznie lepsze rezultaty
> za 1\4 ceny

dyski systemowe raczej nie piszą dużymi strumieniami danych,
a w operacjach losowych nawet kastrowane dyski Intela są nie
do pobicia.

z drugiej strony - nawet "pełne" wersje przy zapisie nie przekraczają
100 MB/s, co przy obróbce dużych obrazów może być jakimś tam
problemem...

do przejrzenia:

http://macperformanceguide.com/OptimizingPhotoshop-TestResults.html#ResultsMacPro8Core

pozdrowienia,