Re: NAS do firmy

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 09:31:58 MET

Michal Kawecki pisze:

> Synology RS409+ lub DS509+

Ja korzystam z DS409+. Ma całkiem fajnie chodzące ISCSI (np. nie musisz
statycznie poświęcać powierzchni przeznaczonej na ISCSI). DS409+ to co
prawda bardziej domowe urządzenie (nie jest 19"). Na razie wstawiłem 4 x
1.5 TB w dyskach green Samsunga. Mimo wolnych dysków, nie jestem w
stanie wysycić kanału kopiując pliki np. z laptopa.
To czego nie jestem pewien to dostępności modułów rozszerzających DX-5.
NASa wykorzystuję jako SMB oraz iSCSI dla VMware.

--
pozdrawiam
Piotr