Re: NAS do firmy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 00:28:04 MET

Dnia Mon, 15 Feb 2010 09:31:58 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> Ja korzystam z DS409+. Ma całkiem fajnie chodzące ISCSI (np. nie musisz
> statycznie poświęcać powierzchni przeznaczonej na ISCSI). DS409+ to co
> prawda bardziej domowe urządzenie (nie jest 19"). Na razie wstawiłem 4 x
> 1.5 TB w dyskach green Samsunga. Mimo wolnych dysków, nie jestem w
> stanie wysycić kanału kopiując pliki np. z laptopa.
> To czego nie jestem pewien to dostępności modułów rozszerzających DX-5.
> NASa wykorzystuję jako SMB oraz iSCSI dla VMware.

Dzięki i za te informacje. Tak przy okazji - Synology oferuje chyba
jakiś programik do tworzenia backupów stacji roboczych. Potrafi on
działać w tle, bez interwencji użytkownika, i kopiować pliki otwarte i
zablokowane? Używa do tego rsync-a czy kopiuje zawsze pliki w całości?

A coś w temacie firmy Thecus i jej NAS-ów? Nikt nic nie wie? To chyba
będę pionierem ;-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/