NAS do firmy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 01:46:43 MET

Szukam NAS do firmy do backupów danych, pod 4 lub więcej dysków,
powierzchnia do wykorzystania > 6 TB, wymagane iSCSI, szyfrowany rsync,
współpraca z AD, możliwość rozszerzenia powierzchni. Po przejrzeniu
dostępnych propozycji biorę kilka firm pod uwagę:

THECUS N8800 Rack (8 dysków)
NETGEAR ReadyNAS 2100 8 TB Rack lub NVX RNDP6350
QNap TS-659 Pro
Synology RS409+ lub DS509+

Zdziwiła mnie bardzo niska cena urządzenia Thecus, jak na sprzęt rackowy
z podwójnym zasilaczem jest więcej niż przyzwoita. Niestety, zupełnie
nic mi nie mówi nazwa producenta. Liczę na to, że ktoś życzliwy napisze
mi kilka słów na temat produktów i oprogramowania tej firmy.

A może macie jakieś inne propozycje? Albo jakieś uwagi odnośnie
produktów, które wymieniłem? Dołączanego oprogramowania? Niby wszystkie
one funkcjonalnie są podobne, wybór jest trudny...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/