Osobnik posiadający mail m5c@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>>> Dobry sprzedawca doradzi klientowi. Wyżej ceni opinię o firmie niż
>>> jednorazowy interes.
>>
>> przynajmniej kilka osób napisało tutaj, ze polecony dysk jest
>> naprawde ok.
>
> Świetnie, niech odkupią od niezadowolonego i wszystko będzie OK.
>
niech złozy oferte.
Ktos mu broni? Czy moze znowu ktos go do czegos zmusza?
>> Dodatkowo (to juz pisałem ja) predkosc dysków nie zmienia sie jakos
>> drastycznie z roku na rok, powiedziałbym nawet ze obecne zmiany dla
>> 90% uzytkowników sa niezauwazalne.
>
> Prędkość to się akurat zmienia w związku z modą na ekologię. Tu mamy
> widocznie do czynienia akurat z gościem z tych brakujących 10%.
>>
moda na ekologie?
Gdybysmy mieli do czynienia z gosciem z tych 10% to albo poszedłby do
sklepu i powiedział, ze chce najszybszy z obecnie produkowanych dysków
(czyli otrzymujac powyzszy miałby w reku argument o towarze niezgodnym z
umowa) albo poszukałby w sieci informacji na temat najszybszego dysku jaki
jest odstepny.
>>> Poza tym w Internecie ma się 10 dni na zwrot towaru. Wypada polecać
>>> tę formę zakupu.
>>
>> Taaa.
>> Akurat dysk? Ja bym nie chciał potem kupic takiego dysku.
>
> To jest kwestia ceny. Poza tym interes sprzedającego królował za
> komuny. W kapitaliźmie to kupujący jest ważniejszy.
>
Nie, w kapitalizmie wazny jest rynek i zasady rynkowe.
Jezeli ktos cos kupuje, inny sprzedaje to trudno sie spodziewac, ze
sprzedajacy bedzie myslał za kupujacego a kupujacy za sprzedajacego.
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz." Frank HerbertReceived on Sun Feb 14 15:00:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Feb 2010 - 15:51:03 MET