Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 14:14:24 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:14022010.39479DC2@budzik61.poznan.pl...

> przynajmniej kilka osób napisało tutaj, ze polecony dysk jest naprawde ok.

Świetnie, niech odkupią od niezadowolonego i wszystko będzie OK.

> Dodatkowo (to juz pisałem ja) predkosc dysków nie zmienia sie jakos
> drastycznie z roku na rok, powiedziałbym nawet ze obecne zmiany dla 90%
> uzytkowników sa niezauwazalne.

Prędkość to się akurat zmienia w związku z modą na ekologię. Tu mamy
widocznie do czynienia akurat z gościem z tych brakujących 10%.

> Taaa.
> Akurat dysk? Ja bym nie chciał potem kupic takiego dysku.

To jest kwestia ceny. Poza tym interes sprzedającego królował za komuny. W
kapitaliźmie to kupujący jest ważniejszy.