Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 19:59:25 MET

Osobnik posiadający mail m5c@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Cwaniactwo polega na oferowaniu przestarzałych dysków za całkiem
> współczesną cenę. Jestem gotów się założyć, że sprzedawca kupił te
> dyski z dużym rabatem.

aaaaa, trzeba było od razu mowic ze spekulant...
ROTFL, skad sie tacy uchowali w 21 wieku...

> Ale prawdopodobnie był święcie przekonany, że wybiera najnowszy model
> najlepszegp producenta. Zgoda, część winy jest także jego, dane o
> dyskach nie są ukrywane.

Nie wiemy o czym był przekonany, Ale jedno wiemy - mogl dopytac.
Poza tym akurat predkosc dysków zmienia sie w tak niewielki sposób, ze
tylko dla jakichs przedziwnych zastosowan moze miec to znaczenie
(oczywiscie rok do roku a nie dekade do dekady)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")