Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 19:59:25 MET

Osobnik posiadający mail m5c@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie prosił o dysk z poprzedniego sezonu.

ale to przeciez nie ciuchy.
Jak znam zycie - poprosił o dysk, otrzymał oferte od sprzedawcy i ja
zaakceptował. Moze jakby poprosił o konkretny dysk albo o najszybszy to
sprzedawca poleciłby mu cos innego.

> Trudno, nie będzie więcej porównań.

rozumiem, ze adekwatne znaleźć trudno.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")