Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 19:59:25 MET

Osobnik posiadający mail jacmacwytnij@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Śliczne wykresy. A w ogóle to za skoki bywają odpowiedzialne aplikacje
> coś dłubiące w trakcie sprawdzania dysku. Wyłącz wszystko co możesz.

z tego co zrozumiałem - to jest dysk systemowy wiec wszystkiego nie
wyłaczy.
Ja bym tu upatrywał przyczyny i w ogole sie nie przejmowal.
Czy poza tym wykresem, gdziekolwiek te skoki sa odczuwalne?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")