Re: Kamerka do Skype

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 20:06:05 MET

W dniu 2010-02-11 12:05, kamil pisze:
> "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
> Ale ja naprawde nie widze zastosowania dla telewizji, a co dopiero
> programu TV.

No i OK. Jak chcesz porozmawiać o telewizji, zapraszam na
pl.rec.telewizja. Ja nie krytykujÄ™ Twojego zastosowania ani nie
twierdzę, że każdy musi znaleźć zastosowanie dla telewizji.

> Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania
> o tym w internecie.

No to nie debatuj. Ja natomiast widzÄ™ potrzebÄ™ rozmawiania o
zastosowaniach kamerki, bo chciałbym je poznać.

> Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki
> corki z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

No to rozmowa telefoniczna. Ja jednak szukam zastosowania dla transmisji
obrazu.

ATPO: Zacznij pisać po polsku, bo średnio przyjemnie się odszyfrowuje
twoje kaleczenie.

--
Przemysław Adam Śmiejek