Re: Kamerka do Skype

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 20:08:14 MET

W dniu 2010-02-11 12:01, marfi pisze:
> Widziałem np. jaką radość sprawia to głuchoniemym...

O widzisz. Czyli mamy pierwsze zastosowanie: porozumiewanie językiem
migowym. Pytanie czy opóźnienia i straty klatek pozwolą na czytelne
porozumiewanie się takim językiem (chyba że to tylko moja kamerka takie
generuje)?

Ja nie próbuję marudzić na kamerkę, ja próbuję zebrać zastosowania, tak
z ciekawości.

--
Przemysław Adam Śmiejek