Re: Kamerka do Skype

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 12:05:38 MET

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:hl0knu$geg$1@news.interia.pl...

> Ale to trochę inne zastosowanie. Umiem wymienić korzyści usenetu,
> których nie ma piwo. Nie umiem wymienić korzyści kamerki, których nie ma
> niekamerka.

Ale ja naprawde nie widze zastosowania dla telewizji, a co dopiero programu
TV. Filmy mam w kinie i w wypozyczalniach (VoD bez czekania), do tego
nieprzerywane baczkami-sraczkami reklamowymi i watpliwej jakosci "programami
edukacyjnymi" pokroju discovery channel, gdzie 10-minutowe przerwy miedzy
reklamami sa wypelnione powtarzaniem do znudzenia tych samych zdan, bo czyms
trzeba zapchac godzine programu, a do tego prostemu ludowi trzeba jak krowie
przy miedzy tluamczyc.

Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania o
tym w internecie.

Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki corki
z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

Pozdrawiam
Kamil