Re: AM2+ kontra AM3

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 18:17:54 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hl19o8$blo$1@inews.gazeta.pl...
> Co tak naprawdę daje nam socket AM3? Zabieram się właśnie do budowania nowego
> komputera i stoję przed dylematem wspomnianym w temacie. Różnica w cenie jest
> kusząca, pamięci DDR3 też jak na razie droższe od poprzedników, a na
> "nowoczesności" niespecjalnie mi zależy, zwłaszcza że procesory AM3 działają
> na płytach AM2+. Co wybrać?

Skoro w przyszłości nie będziesz dokładać ramu to bierz DDRII.

> I jeszcze na koniec takie pytanko: która zintegrowana grafika AMD radzi sobie
> w Windows 7? Czy 740G wystarcza (grać nie będę, komputer do internetu, office,
> dobrze byłoby gdyby radził sobie z dekodowaniem wideo HD)?

Czemu miałaby nie dać rady? Nawet stare karty graficzne wyświetlają obraz.
Co do dekodowania: obecnie "wspierane" są:
ATIT for GPU Hardware Acceleration
ATI RadeonT 2xxx, 3xxx, 4xxx Series with ATI AvivoT UVD support

IntelR for GPU Hardware Acceleration
IntelR GMA 4500 (chipsets: Q45/Q43), GMA X4500HD (chipset: G45), GMA 4500MHD
(chipsets: GS45, GM45, GM47) with IntelR Clear Video support.

NVIDIAR for GPU Hardware Acceleration
NVIDIA GeForceR 8xxx, 9xxx, GTX 2xx Series with NVIDIAR PureVideoR HD support