notebook za 3000 netto (13-14cali)

Autor: DeSola <pablo8791_at_op.pl>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 18:50:28 MET

Witam,

szukam notebooka w cenie 3000 netto, 13 max 14 cali. Co moglibyście polecić?
Rozważam :

http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_13_-14/876901_hp_probook_6440b_i5-430m_3g.aspx

pracodawca proponuje mi jednak mniejszy notebook ale nie i5 tylko c2d :

Notebook HP ProBook 4310s
Win7PRO, IntelR CoreT 2 Duo T6570, 2GB DDR3, 320GB, LED HD, 13,3 cala, z
powłoką anty refleksyjną, rozdzielczość 1366x768, 1x ExpressCard/34, 1x SD,
3 porty USB 2.0, VGA, wejście mikrofonu stereo, wyjście słuchawek
stereo/wyjście sygnałowe audio, wyjście HDMI, RJ-11, opcjonalnie RJ-45, do
4,5h pracy na baterii, waga 1,97kg, wymiary 32,50 x 22,80 x 2,73 (z przodu)
cm, 1 rok gwarancji.

Komputer nie będzie używany do gier - głównie do pracy ale także do montażu
video (adobe premiere, pinnacle studio, sony vegas itp)

Który wybrać? Czy faktycznie I5 będzie lepsze niż ten c2d? A może w ogóle
coś innego? Bardzo proszę o pomoc mam czas tak do poniedziałku żeby się
określić jakiego laptopa kupić i mam z tym niezłego zonka :-)

pozdrawiam

Maciek