AM2+ kontra AM3

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 17:03:16 MET

Co tak naprawdę daje nam socket AM3? Zabieram się właśnie do budowania
nowego komputera i stoję przed dylematem wspomnianym w temacie. Różnica
w cenie jest kusząca, pamięci DDR3 też jak na razie droższe od
poprzedników, a na "nowoczesności" niespecjalnie mi zależy, zwłaszcza że
procesory AM3 działają na płytach AM2+. Co wybrać?
I jeszcze na koniec takie pytanko: która zintegrowana grafika AMD radzi
sobie w Windows 7? Czy 740G wystarcza (grać nie będę, komputer do
internetu, office, dobrze byłoby gdyby radził sobie z dekodowaniem wideo
HD)?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl