Re: Dysk SSD jako systemowy C:\ - czy to dobry pomysł?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 02:43:53 MET

** Latet <latet@sdasda.pl> wrote:

> W przypadku dysków mechanicznych mam od wielu lat wyłącznie dobre
> doświadczenia z przenoszeniem obrazów partycji systemowych XP (wszystko
> zawdzięczam wspaniałemu BootIT NG). Więc podejrzewam, że albo problemy
> zaczynają się w przypadku SSD, albo masz na myśli inne programy do
> przenoszenia partycji, które w przeciwieństwie do BootIt NG wymagają od
> użytkownika wygibasów :)

Tzn. jeżeli chodzi Ci o przenoszenie partycji na zasadzie "mam ten sam sprzęt,
wymieniam dysk na większy" to faktycznie to działa.

Ja mam złe doświadczenia w operowaniu na partycjach odnośnie przenoszenia
obrazu systemu między różnymi maszynami czy migracjami [PV]2[PV] itd. Z reguły
to po prostu system się potem nie podnosił, a jak się podnosił to sprawiał
problemy itd. Wychodzę z założenia, że wiem ile czasu zajmuje postawienie
systemu i usług od zera (można to dosyć ściśle oszacować), a z przenoszeniem
partycji to jest loteria i nie wiadomo nawet czy się powiedzie. No ale to moje
doświadczenia, może inni mają inne. :)