Re: Dysk SSD jako systemowy C:\ - czy to dobry pomysł?

Autor: Latet <latet_at_sdasda.pl>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 09:35:55 MET

> Z doświadczenia mogę powiedzieć, że zabawy w przenoszenie obrazów systemu mają
> mało sensu - tzn. więcej czasu tracisz na właśnie takie wygibasy z próbowaniem
> przeniesienia partycji niż po prostu instalację systemu

W przypadku dysków mechanicznych mam od wielu lat wyłącznie dobre doświadczenia
z przenoszeniem obrazów partycji systemowych XP (wszystko zawdzięczam
wspaniałemu BootIT NG). Więc podejrzewam, że albo problemy zaczynają się w
przypadku SSD, albo masz na myśli inne programy do przenoszenia partycji, które
w przeciwieństwie do BootIt NG wymagają od użytkownika wygibasów :)

P.S.
Jak sobie BootIT NG radzi z przenoszeniem partycji systemowej Siódemki? Bo tego
jeszcze nie próbowałem. Z Vistą radzi sobie dobrze, choć nie do końca -
przeniesioną partycję systemową trzeba jeszcze pobudzić do życia zapuszcając
funkcję "naprawy" z płyty instalacyjnej Visty. Podejrzewam, że z Siódemją może
być podobna historia. A więc jednak są wygibasy, ale to jest 2 minuty i 2
kliknięcia całej roboty.

latet