Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 08:58:07 MET

Dnia Sun, 7 Feb 2010 03:41:42 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Za 500zł to ja bym wolał coś takiego:
> http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=735

Urządzenie ciekawe. Tyle, że jak chyba bym nie dał za niego 500 PLN :)

> A peceta sprzedać czy przeznaczyć do innych zadań.

Sprzedając nie uzyskam takiej kwoty jak bym chciał.

A inne zadania?
- internet? (mam już lapa, który do tego służy. Zresztą rola MC nie
przezkadza w korzystaniu z netu)
- serwer plików? (korzystam z dużego dysku zewnętrznego, zresztą odkryłem,
że do mojego lapa mogę włożyć drugi dysk. Czyli nie potrzebuję czegoś
takiego)
- stacja graficzna/CAD? (mam to w pracy, w domu to już przesada)
- komputer do grania? (nie gram tak dużo)

Jakieś inne pomysły?

> Nie za bardzo rozumiem czym to będzie się różniło od tego peceta (nie
> wspominasz nic np. o funkcjach PVR, tunerze TV itd. - ten WD tego nie ma, ale
> Twój pecet chyba też).

Puki co myslałem o zwykłym podłaczeniu kompa do telewizora jedynie jako
odtwarzacz filmów/muzyki. Ale racja - tuner TV znacznie rozszerzy jego
możliwości.

Pozdrawiam,

--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański