Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 03:41:42 MET

** Doc <docentos13@wp.pl.die.spamer.die> wrote:

> Osobiście zastanawiałem się nad obudową NOX Live II:
> http://www.proline.pl/sklep.php?p=NOX+LIVE+2

> Co o niej myslicie? Ewentualnie jakiś elegancki slim bez bajerów. Oczywiście
> obudowy grubo powyżej 1000 PLN odpadają :)

Za 500zł to ja bym wolał coś takiego:
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=735

A peceta sprzedać czy przeznaczyć do innych zadań.

Nie za bardzo rozumiem czym to będzie się różniło od tego peceta (nie
wspominasz nic np. o funkcjach PVR, tunerze TV itd. - ten WD tego nie ma, ale
Twój pecet chyba też).

Ten player w sumie nie ma funkcji typowego komputera (co określiłbym w sumie
jako zaletę) tzn. z najważniejszych - nie poprzeglądasz WWW, poza tym jest
wyśmienity (przeglądarka YouTube wymiata).