Re: Zestaw optymalny

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 16:03:19 MET

Czarek wrote:
> Co do forum DP - czasami tam zaglądam i jestem mile zaskoczony
> trafnością wielu porad sprzętowych (i nie tylko sprzętowych)

...niestety. Tzn fakt, ze istnieja miejsca, gdzie mozesz zasiegnac porady
i uzyskac rzeczowa pomoc bardzo mnie cieszy, tylko zdecydowanie nie podoba
mi sie, ze takimi miejscami sa zamkniete fora roznych konkretnych portali.
Formula usenetu odpowiada mi (i wielu innym, z reguly tym bardziej
doswiadczonym uzytkownikom) duzo bardziej, ale niestety trzeba sie
pogodzic z agonia tego medium. :/

--
K.