Re: Zestaw optymalny

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 20:07:14 MET

W dniu 2010-02-06 19:47, Radosław Sokół napisał/a:

> Zdajesz sobie sprawę, że odpowiedź tego Twojego "Jacusia"
> (skąd ta zażyłość?) była jak najbardziej na miejscu biorąc
> pod uwagę brak jakichkolwiek informacji o zastosowaniu kom-
> putera? Faktycznie, komputer do wpisywania tekstu (czyli
> "maszynę do pisania") można mieć za dużo mniej niż 2500 zł.

Byłaby na miejscu gdyby wyjaśnił o co mu chodzi - Ty czy ja się
domyśleliśmy, twórca wątku tego nie musiał. A taki tekst o maszynie do
pisania to pasuje do poziomu tzw "forum onetu" i niech się tam udziela.
Co do forum DP - czasami tam zaglądam i jestem mile zaskoczony
trafnością wielu porad sprzętowych (i nie tylko sprzętowych)

--
Cz.