Re: telewizor lcd jako monitor

Autor: amstav <whooper1_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 13:25:37 MET

>Użytkownik "amstav" <whooper1@o2.pl> napisał w wiadomoœci grup

>To się zdecyduj. Uzyskałeœ 1080p, czy nie?

Uzyskalem 1920x1080 60Hz ale niestety fonty sa rozmyte i patrzac pobieznie
po paru zdjeciach z wakacji obraz tez gorszy niz przy 1680x1050. Wiec
pytanie co tak naprawde uzyskalem i co zrobic, zeby w tych najwyzszych
trybach tez byl obraz jak zyleta. Moze ten model nie daje takiej mozliwosci
ale chcialbym, zeby ten model, ktory kupie dla siebie docelowo mial w
1920x1080 wyrazne fonty i nierozmyty obraz. Problem w tym, ze w sklepach nie
daja zwykle mozliwosci sprawdzania telewizorow na obrazie z komputera w
wysokich trybach. Moze ktos z Was moglby polecic jakis 40-42 calowy lcd jako
taki, co sprawdzil sie w trybie 1920x1080 jako monitor ... :)

>plazma ma znacznie lepsze kolory. LCD nieznacznie mniejszy pobór.

niektorzy twierdza, ze plazmy maja wieksze pixele i o ile nadaja sie do
obrazow dynamicznych to kompletnie nie nadaja sie do pracy w trybie
tekstowym (efekt "duszka") ?

Whaddya think of that ?

what