Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 13:26:58 MET

Witam,

Dostałem "w spadku" całkiem przyzwoitego peceta z którym nie specjalnie mam
co zrobić :) I tak sobie pomyślałem, że mogę go zaadoptować do roli
MediaCenterPC. Do wymiany miałbym obudowę na jakiegoś slima lub właśnie
mediacenter. Co szanowni ugrupowicze by mi polecili w obu tych kategoriach?
Wyguglowałem jakiś test obudów i dobrze tam ocenili NOXa, Anteca, AeroCoola
i Tracera (przy czym tego ostatniego skrytykowano w komentarzach za
trwałość).

Osobiście zastanawiałem się nad obudową NOX Live II:
http://www.proline.pl/sklep.php?p=NOX+LIVE+2

Co o niej myslicie? Ewentualnie jakiś elegancki slim bez bajerów.
Oczywiście obudowy grubo powyżej 1000 PLN odpadają :)

I jeszcze jest kwestia systemu (chociaż to trochę NTG). Ale może też mi
doradzicie. W tej chwili jest XP Home i zastanawiałem się nad wymianą na
bardziej dopasowany do roli MediaCenterPC. Ale na jaki?

Pozdrawiam,

--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański