Re: niech żyje Creative(.pl)

Autor: WS <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 18:49:24 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:hkj9o2.7h4.0@poczta.onet.pl...
> "WS" <wsondej@poczta.onet.pl> wrote in message
>
> Czemu w takim razie nie oddasz jej do sklepu?

A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle karte
dźwiękowa, co Windowsa 7. Z powodów, których tu wyłuszczac nie będę,
codziennie nagrywam sporo różnych kanałów tv i wycinam z nich krótkie
dźwięki. Mam w komputerze 3 karty TV umożliwiające jednoczesne rejestrowanie
4 kanałów, z piątego moge jeszcze rejestrować sam dźwięk. Jakos to na XP
dość sprawnie działa. Ale, zwiedziony zachwtami nad W7 ( byłem
Vistoodporny), kupiłem W7 Pro (64). No i padaczka zupełna - aplikacje
telewizyjne to jedna wielka tragedia. Jedynie Beyond TV jako tako daje radę.
Tryby zgodności sytuacji nie poprawiają. Szybko wróciłem do XPka, uzywając
siódemki, jak juz pisałem, do montazu i konwersji video albo edycji dźwięku
rejestrowanego na XP. Różnica szybkości jest rzeczywiście duża. Na XP
inkryminowana karta działa bez zastrzeżeń, pod W7 jest kaleką. Czyli - na XP
jestem z niej zadowolony, ale chcialem i na Win 7. Pewnie gadżeciarz jestem,
ale gadżeciarze to ludek nieagresywny. Gdyby z Creative'a napisali do mnie
zamydlając oczy uprzejmym - *przykro nam, mamy nadzieję* itp, odpuściłbym.
Dałem cytat z korespondecji tutaj, bo to (moim zdaniem) przypadek skrajnego
niekupieckiego cynizmu. To jest słabo zawoalowana, zupełnie nie aksamitna
forma stwierdzenia "spadaj na drzewo burasie." Niektórzy wypowiedający sie w
tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton. Jest firma, jest jej
produkt, jest z nim kłopot. Szukałem porady, pokazano mi środkowy palec.
Dziękuję *bosskg* za rzeczowość, pozdrawiam, WS