Re: niech żyje Creative(.pl)

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 12:19:40 MET

WS wrote:

> A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle
> karte dźwiękowa, co Windowsa 7. aksamitna forma stwierdzenia "spadaj na
> drzewo burasie." Niektórzy
> wypowiedający sie w tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton.

Hmm widze ze moje stwierdzenie jakoby ta karta byla przeznaczona dla
bogatych snobow zabolalo ....
Moze napisz kiedy ta karte kupiles bo na razie usilujesz stworzyc wrazenie
ze karta swiezo kupiona i
nie dziala pod win7 "Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X
fi Elite " a tymczasem jak
 pisalem creative zakonczylo sprzedaz tego modelu kilka lat temu , wiec
albo twoja karta ma juz kilka lat i powinnes napisac "posiadam karte
X fi Elite" albo kupiles "lezak magazynowy" z wyprzedazy . Zwazywszy ze
zostala wypuszczona w 2005 jak dlugiego wsparcia sie spodzewales?
Akurat karty dzwiekowe (te bardziej zaawansowane) to mieszanka hardware i
software i podejrzewam ze opracowanie sprzetowej strony
to z 50 % kosztow opracowania konstrukcji ,reszta to soft ,testy calosci
itp - a przy nowym systemie ktos te koszty musi poniesc od nowa ,
oczywiscie nie Ty tylko producent i to bez jakiejkolwiek nadziei na zwrot
.Zreszta podobny problem jest z innym niszowym sprzetem np jakimis drogimi
skanerami czy drukarkami.
 pzdr