Re: Asus P7P55D i problem z pamięciami.

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 15:35:35 MET

Użytkownik "Onufry Zagloba" <wczele@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1f895813-1f8f-45d6-af74-fb2554db08bb@z41g2000yqz.googlegroups.com...
> Po tej
> operacji i przy identycznych ustawieniach BIOSu jak poprzednio
> komputer stał się wyjątkowo niestabilny - samoczynne restarty po kilku
> minutach pracy, niezależnie od obciążenia maszyny.

Chyba ci sami ludzi pisali bios do 785 Asusa, bo miałem identyczny problem z
nowym biosem (bsody po kilku minutach pracy). Tyle że u mnie mozna
downgradowac bios, przynajmniej wbudowanym w płytę flasherem (który w
dodatku obsługuje HDD z NTFS, choć w manulau pisze że tylko pamieci masowe z
FAT16/32)

> Na forum Corsaira znalazłem

Asus ma własne forum dyskusyjne (zarówno ango- jak i polskojęzyczne) o
każdym swoim produkcie indywidualnie (na english forum jest dużo wiecej
postów z pytaniami / odpowiedziami). Zobacz czy inni userzy tez zgłaszają
ten problem i jak sobie z nim poradzili.