Re: Nagrywarka DVD-RAM

Autor: Jan P. Ciecinski <sambucus23_at_op.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 15:38:14 MET

Grzegorz Krukowski wrote:
> Może ktoś z was zna i może polecić i podać model nagrywarki DVD-RAM
> która może obsługiwać płyty w kasetach?

Witam!
Dzisiaj to już zabytek niemal muzealny.
Ja kupiłem tanio 4 nagrywarki pochodzące ze starych komputerów. Wykonane
w Japonii dla IBM, 2 typu SCSI (DVD-RAM LF-D201) a 2 IDE (DVD-RAM
LF-D310) przez firmę "MATSHITA" czyli Panasonic. Wszystkie działały
dobrze, niekiedy nawet lepiej jak najnowsze. Jedna z nich ma oznaczenia
-- Model N0. LF-D311BK; Matsushita ...(tak, to nie pomyłka!) Osaka,
Japan, Manufaktured May, 2002. Jednak to było kilka lat temu.
Nawiasem mówiąc, bez problemu kasetę się rozbiera i wyciąga płytkę.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl