Dysk zewnetrzny USB 2 TB

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 21:54:32 MET

Jaki najtanszy i najwiekszy ale sensowny dysk zewnetrzny kupic?
Interesuje mnie co najmniej 2 TB ale tylko USB.
Mam juz jeden Lacie e-sata 1 TB i ten jest caly czas podlaczony do laptopa
i oczywiscie szybko sie zapelnil. :-) Teraz chce cos wielkiego na archiwum
ktore czasem tylko bede podlaczal wiec nie musi byc szybki, wazniejsze jest
zeby byl w miare niezawodny i tani. Pogooglalem troche ale jest zbyt duzo
wynikow wyszukiwania i nie za bardzo znalazlem to czego szukam.
Moze ktos ma jakies doswiadczenia z tymi najtanszymi dyskam. Czesto w
specyfikacji na stronach sklepow widzialem "brak danych" w rubrykach
dotyczacych parametrow. A wole dolozyc jednak troche i nie wpakowac sie w
jakas kompletna kaszane i kopiowanie filmu 700 MB 1/2 h.

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)