Re: zabezpiczyc kompy, internet biblioteka

Autor: zacharyjos <adymala_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 21:21:00 MET

On 5 Lut, 11:24, "Marek" <brakadr...@wp.pl> wrote:
> Kaspersky licencja na 100kompow, umozliwia filtorwanie po adresie IP
> i przy wykozystaniu modulu banner w ktorym mozna blokowac adresy domen
> skad pochodza reklamy
>
> nie ma rozwiazania ktore posiada wlasna liste stron niepozadanych
> jednak cena przemawia i ma wbudowany firewall
>
> czy warto? kontra ESET ?

Polecam DansGuardiana. Używam go od pięciu lat w sieci 20 osobowej.
Akurat ja nie blokuję tylko wyświetlam ostrzeżenie o pornografii, a
klient decyduje czy na pewno chce tę stronę obejrzeć. Dużo lepsza od
czarnej listy jest klasyfikacja na podstawie fraz/zwrotów. Na stronie
http://dansguardian.pl/pobierz/ jest w dziale polski słownik DOBRYCH i
ZŁYCH słów. Mam ustawiony próg na 170 punktów i działa to w 90%
kapitalnie. Nic więcej nie potrzeba.