Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 15:44:36 MET

Dnia Fri, 5 Feb 2010 01:29:20 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

> Może zacznij od podania formatu płyty głównej oraz jakie karty i ile
> dodatkowo chcesz tam upchać bo od tego przede wszystkim zależy wybór
> obudowy. No i napęd optyczny zakładam, że nie slim.

Płyta mATX. Żadnych kart rozszerzeń - wszystko zintegrowane. HDD - 1
sztuka, w tej chwili stara 80GB Baracuda ATA, z czasem do wymiany na sATA.
Optyka - zwykłe CD-RW. Możliwa wymiana na blue-ray (jak ceny spadną :)

Będę dźwięczny za info.

Pozdrawiam,

--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański