Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 15:27:25 MET

On Fri, 5 Feb 2010 08:18:44 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

>No ale jak ktoś ma składaka i nielegalne Windows, problemy z driverami
>i niemożność skorzystania z Windows Update ze strachu bo pirat i to
>potem porównuje do Makówki za kilkanaście tysięcy złotych - no cóż...

Wiesz PC to wcale to nie musi być sprzęt z górnej półki. Co powiesz na
to że np. netbooki za ~1000-1500PLN tak właśnie dokładnie działają?
Czy chociażby jakies nettopy? I niewiele droższe laptopytakże? I wiele
komputerów stacjonarnych dostarczonych z preinstalowanym kompletem
sterowników i systemem? Zawsze zastanawia mnie za to sugerowanie
przez właściwie każdego "wyznawcy" Maca że każdy pecet to składak
powodujący kłopoty i odporność na przyjęcie do wiadomości że to nie
jest prawda. I że małozaawansowny user raczej korzysta z gotowego
zestawu a nie kombinuje w samodzielne składanie komputera, szukanie
sterowników i instalowanie systemu.

Zdrówko