Re: Jaka obudowa MediaCenter

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 02:29:20 MET

Dnia 3.2.2010, Doc napisał(a):

> Witam,
>
> Dostałem "w spadku" całkiem przyzwoitego peceta z którym nie specjalnie mam
> co zrobić :) I tak sobie pomyślałem, że mogę go zaadoptować do roli
> MediaCenterPC. Do wymiany miałbym obudowę na jakiegoś slima lub właśnie
> mediacenter. Co szanowni ugrupowicze by mi polecili w obu tych kategoriach?
> Wyguglowałem jakiś test obudów i dobrze tam ocenili NOXa, Anteca, AeroCoola
> i Tracera (przy czym tego ostatniego skrytykowano w komentarzach za
> trwałość).

Może zacznij od podania formatu płyty głównej oraz jakie karty i ile
dodatkowo chcesz tam upchać bo od tego przede wszystkim zależy wybór
obudowy. No i napęd optyczny zakładam, że nie slim.

> Osobiście zastanawiałem się nad obudową NOX Live II:
> http://www.proline.pl/sklep.php?p=NOX+LIVE+2

O rany jaki wielki klocek. ;D

> Co o niej myslicie? Ewentualnie jakiś elegancki slim bez bajerów.
> Oczywiście obudowy grubo powyżej 1000 PLN odpadają :)

Jakiś czas temu kolesiowi złożyłem HTPC w tym (sam wybrał i mi też się
podoba - wybór padł na to bo potrzebny był full ATX - z mniejszymi jest
większy wybór) http://www.hardcoreware.net/reviews/review-346-1.htm
- nadal jest moim kolesiem. ;D

> I jeszcze jest kwestia systemu (chociaż to trochę NTG). Ale może też mi
> doradzicie. W tej chwili jest XP Home i zastanawiałem się nad wymianą na
> bardziej dopasowany do roli MediaCenterPC. Ale na jaki?

AFAIK koleś testował kilka systemów opartych o Linuxa - jak go "złapię"
zapytam co wybrał.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/