Re: zabezpiczyc kompy, internet biblioteka

Autor: Marek <brakadresu_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 10:56:39 MET

> Windows w takim środowisku (biblioteka/pracownia) musi mieć antywira i
> tyle.
> Darmowych/skutecznych dla tego zastosowania nie ma. Dostawcy za to dają
> spore
> zniżki dla placówek edukacyjnych, poza zniżkami oficjalnymi można
> dodatkowo
> sporo wynegocjować indywidualnie. NOD32 i skontaktowanie się z ich działem
> sprzedaży nie jest złym pomysłem (piszę to jako zadowolony klient).

obecnie czekam na oferte jednak z tego co sie zorientowalem dostapne sa
jeszcze rozwiazania:

Kaspersky&trade; Anti-Virus 100 - Workstation "Pracownia Komputerowa" dla
szkół
http://www.komputronik.pl/index.php/product/25527/Programy_i_gry/Programy_u_ytkowe/Kaspersky_trade_Anti_Virus_100_Workstation_Pracownia_Komputerowa_dla_szk_.html

Symantec Endpoint Protection 11.0 (1 rok ) EDU
http://www.komputronik.pl/index.php/product/48268/Programy_i_gry/Programy_u_ytkowe/Symantec_Endpoint_Protection_11_0_1_rok_EDU.html

no i tutaj omawiany
ESET Smart Security Business Edition Suite - Mała Szkoła
ESET NOD32 Antivirus Business Edition Client - Mała Szkoł

z tymze najkozystniej wychodzi wlasnie kasperski
co do ESET to potwierdzam jego dobre opinie jesli chodzi o wykrywanie
zagrozen i obiazenie kompa
ale wiekszosc z tych produktow wg specyfikacji nie dziala pod Vista
wady / zalety trudno mi ocenic

dzwonie do Kasperskiego... 100licencji za 400zl?