Re: kino domowe - glosniki

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 10:36:13 MET

>zewnetrzna srednica to 8mm, a otworu 6mm, tak? to jest minium
>czy wejdzie w mniejsza? A rurke przy wyjsciu ze sciany jak zakonczyles?

Nie mam tej rurki przed sob膮 ale wewn臋trzna 艣rednica jest minimalnie wi臋ksza
od szeroko艣ci kabelka do艂膮czonego do zestawu. Rurki wygrza艂em w gor膮cej
wodzie i wygi膮艂em lekko na ko艅cach, To co wystawa艂o ze 艣ciany po obrobieniu
bruzd zosta艂o zeszlifowane na r贸wno po cekolowaniu. Teraz mam tylko owalne
otworki, z kt贸rych wychodz膮 kabelki. Satelity maj膮 st贸pki tak
zaprojektowane, 偶e mog膮 sta膰 lub wisie膰. W owalu wewn膮trz st贸pek kryje si臋
kabelek wychodz膮cy ze 艣ciany i patrz膮c na g艂o艣niki w og贸le go nie wida膰.
Przy okazji monta偶u na 艣cianie wyszed艂 ma艂y babol mianowicie g艂osnik obraca
si臋 na st贸pce TYLKO W JEDN膭 STRON臉. Dziewne ale 艣rednio przeszkadza. A jak
odpalisz sprz臋t to i tak nogi si臋 uginaj膮 od wra偶e艅 audio i drobne pierdo艂y
przestaj膮 mie膰 znaczenie ;-)

PC