Re: Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 11:06:14 MET

Uzytkownik "tokelau" <ekpczl@googlemail.com> napisal w wiadomosci
news:a61ee8cf-6696-4640-a051-6b6be191303b@k41g2000yqm.googlegroups.com...

> Co prawda zdarza sie, iz komputer sie co jakis czas zawiesza i trzeba
> go restartowac (taki restart jednak nie powinien powodowac utraty
> plikow), ale to najczesciej wina przegrzewajacego sie hardware lub
> braku kontaktu, a nie systemu Win XP

Jak dla mnie to najistotniejszy sek problemu. Co to znaczy komputer sie
zawiesza? Trzeba to wykryc i naprawic/wymienic wadliwy komponent. Przyzcyna
zawieszen moze byc hardware ale równiez software - w takim przypadku
istnieje podejrzenie jakiegos wirusa/spyware lub innego smiecia.
Sprawny komputer pracuje godzinami bez zadnego zawieszania. Moje komputery
(te które kupowalem/konfigurowalem) potrafia pracowac tygodniami bez
zawieszen (24h/7) w biurach/domach.

Zawieszenie sie komputera zle wrózy - zdecydowanie oznacza jakis problem i
owszem w takim przypadku problemy z systemem plików sa jak najbardziej
prawdopodobne.

--
rb