UDF czy CDFS ?

Autor: uni <universis_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 10:26:20 MET

Chciałbym zarchiwizować dane z twardego dysku, chcę to zrobić na
dyskach CD i DVD. Zauważyłem jednak ze te dyski potrafią mieć dwa
formaty zapisu plików - CDFS i UDF, być może jest/są jeszcze inne
formaty zapisu plików. Z mojego punktu patrzenia - najważniejszym jest
 trwałość zapisu i mała podatność na nieznaczne ryski na dyskach CD/DVD.
  Który system plików polecacie ? . Może też być jakiś trzeci format -
byle był dostępny pod względem oprogramowania czytającego ten format,
no i oczywiście trwałość danych nie powinna ustępować dwóm wymienionym
formatom zapisu. Proszę grupowiczów o pomoc w temacie.