Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 18:48:08 MET

Zbylut pisze:
> a kto zapłaci za licencje oprogramowania trzykrotnie, zamiast raz?

Część oprogramowania dostajesz z komputerem, część uwzględnia
fakt wykorzystania komputera przenośnego równolegle ze stacjo-
narnym. A w domu zazwyczaj nie potrzebujesz programów potrzeb-
nych do pracy.

> właśnie że jeden porządny notebook nada się do wszystkiego. Wszystko
> w jednym miejscu, skonfigurowane i ustawione.

No właśnie nie nada, bo jest niewygodny.

> bo lubisz sobie komplikować. Nie widzę innego uzasadnienia poza "bo tak".

Nie. Bo próbowałem pisać programy na notebooku i wiem, że
jest to możliwe dopiero po podłączeniu do niego dużego mo-
nitora, porządnej klawiatury i myszki, a i wtedy zwykły
stacjonarny komputer jest wygodniejszy i szybszy. To ja
już wolę stacjonarnego, zamiast pseudo stacji dokującej.

> tylko jeśli "wykład" polega na "pokazywaniu pdf-a". Ja chyba częściej pokazuję
> coś na żywo, np działanie aplikacji itp.

Też może być zainstalowane na tym komputerze albo uruchomio-
ne na nim w razie potrzeby. Ja na wykładach używam Visual
Studio, jak najbardziej zainstalowanego na komputerze w auli.

|                 |  Politechnika Śląska                   |