Re: problem ze starte systemu

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 19:36:22 MET

Radosław Sokół pisze:

> Sugeruje błąd sterownika. Sprawdź *czysty* system bez zainsta-
> lowanych żadnych sterowników, nawet do grafiki. Jeżeli po kil-
> ku dniach działa dobrze -- pytaj dalej na pl.comp.os.ms-win-
> dows.winnt. Jeśli nawet taki system się wiesza -- pisz dalej
> tutaj, podając już *dokładną* konfigurację komputera.

skasowałem partycje, utworzyłem nową, uruchomiłem instalkę XP home
wersja pierwsza (oryginał). Zainstalował sie bez problemu, podczas
instalacji parę razy sie resetował - uznałem to za normalny objaw. po
zainstalowaniu wszystkeiego ( tylko z płyty XP) uruchamia sie system -
czarne tło z napisem windows, dochodzi do niebieskiego tła z napisem
zapraszamy... i reset.
Uruchamiany z ultimate boot CD z windowsem - działa. sprawdzałem prime95
( czy jakiś podobny program) i męczył kompa przez 3 godziny - bez
resetów. Ręce mi opadają... Linuksa jutro postawie...

ToMasz