Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 10:35:59 MET

Pszemol pisze:
> pracować zawsze na konkretnej platformie sprzętowej i nie
> miał do czynienia ze składakami wszelkiej maści to też byłby
> "bardziej niezawodny" bo nie byłoby problemu ze sterownikami.

Ale mnie nie obchodzi powód. Obchodzi mnie rezultat. Klasycz-
ne pecety zawsze będą właśnie z tego powodu sprawiały kłopoty.
Nawet w przypadku komputerów "firmowych", tak naprawdę też
składanych z OEMowych części.

> Microsoft ma nie do porównania większą gamę różnorodnego
> sprzętu z którym musi być kompatybilna niż Mac OS a co za

Usprawiedliwiasz problemy z Windows czy próbujesz w ten
sposób udowodnić, że nie występują one?

> Rodzi się więc pytanie: czy Ty używałeś kiedyś markowego peceta
> z MS Windows którego kupiłeś od HP, Della, Toshiby lub Leenovo?

Oczywiście.

> Gdybyś używał to wiedziałbyś, że płacisz więcej niż za składaka ale
> właśnie jest jak piszesz: dostajesz gotowy, przetestowany komputer
> który jest narzędziem do pracy i nie masz potrzeby bawić się
> w tworzenie partycji, reinstalowanie systemu, zapisywanie obrazów
> testowaniu różnych wersji sterowników i optymalizowanie rejestru.

Dalej muszę, bo mam Windows. Bo pierwszy wirus mi rozsypie
system, więc muszę go zabezpieczać na własną rękę, Bo mu-
szę robić zapasowe kopie danych samodzielnie lub dodatkowo
kupionym programem. Bo muszę zaktualizować stare sterowniki,
których większość producentów "firmowych" komputerów nie
aktualizuje w jakiś automatyczny sposób.

> Mam laptopa Toshiby, model Satellite P105-S9337 kupionego na
> początku 2007 roku z Vista Premium i do dziś pracuje na oryginalnej
> instalce Visty, oryginalnych sterownikach! To samo dotyczy całego

Czyli pewnie masz mnóstwo błędów w tych sterownikach i tra-
cisz część funkcjonalności i wydajności. A Mac OS X sam by
zaktualizował sterowniki do sprzętu wraz z kolejnymi aktu-
alizacjami systemu.

> Ty się przesiadłeś ze składaków-samoróbek na makówkę i podoba
> Ci się że ktoś tą robotę za Ciebie odwalił, za co zapłaciłeś. Wydaje

Akurat używam głównie Linuksa.

> Ci się więc że różnica przebiega pomiędzy Mac OS a Windows bo
> po prostu nie masz żadnego doświadczenia z markowymi
> pecetami na MS Windows.

Bzdura.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

|                 |  Politechnika Śląska                   |