Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 16:46:17 MET

Radosław Sokół pisze:

> A raczej na kieszeń tych, którzy wolą zapłacić i korzystać
> z komputera jak z narzędzia do pracy, a nie bawić się w two-
> rzenie partycji, reinstalowanie systemu, zapisywanie obrazów,
> testowanie różnych wersji sterowników i optymalizowanie reje-
> stru :) Komputery Apple są po prostu gotowymi systemami do
> pracy, w których nie trzeba grzebać ani sprzętowo, ani pro-
> gramowo.

Dokładnie tak - na MB Pro pracuję od 2,5 roku i nie wyobrażam sobie
powrotu do Windowsa.

Już zapomniałem co to problemy z systemem, tutaj wszystko po prostu działa.

Dla kogoś kto komputerem na chlebuś zarabia rozwiązanie idealne - nie
marnuję czasu na walkę ze sterownikami, service packami, tym że coś z
czymś się gryzie i wywala albo zawiesza - w końcu czas to pieniądz, i
miło jest nie marnować go na przyziemne problemy z komputerem.

Dla porównania kolega kupił w Vobisie takiego cieniutkiego Samsunga 13"
z Vistą na pokładzie - po wyjęciu z pudełka dosłownie nie dało się na
tym pracować: spontaniczne zwisy wymagające twardego resetu (najczęściej
przy pobieraniu poczty przy użyciu OE), touchpad przestający reagować po
uśpieniu / hibernacji, znikające urządzenia po hibernacji, szczególnie
WiFi przestające działać w w.w. okolicznościach, problemy z
pendrivami... Szkoda gadać, pomogła dopiero instalacja XP.

Dla kogoś kto ma notbooka dla zabawy / mody to może nie jest problem,
dla kogoś kto potrzebuje komputera do pracy to już jest dramat, bo
klient firmy generalnie będzie miał w głębokim poważaniu że zlecenie nie
zostało wykonane bo "winda" znów się wywaliła.

Nie chcę tu wszczynać debaty z cyklu "co lepsze", ale IMHO dla kogoś kto
potrzebuje komputera do pracy a nie do zabawy (na OSX mało jest gier) i
nie jest przywiązany do jakiegoś konkretnego oprogramowania Apple jest
idealne.

Pzdr,
Kuba